FBemailTwitter

środa, 22 lipca 2015

Croatia

Cześć!
Przychodzę do was dzisiaj z jak najbardziej pozytywnym i wakacyjnym postem. Mianowicie od poniedziałku jestem na pięknej i gorącej Chorwacji. Z roku na rok jest tu coraz piękniej i to miejsce zawsze zachwyca, niezależnie od tego ile razy się tutaj przyjeżdża. Jestem tutaj zaledwie trzeci dzień, ale słońce nieźle dało mi popalić, ok 40 stopni dzień w dzień, ale nie ma co narzekać jeśli widzimy takie piękne krajobrazy :)
Jak niektórzy już wiedzą, ja bez aparatu i telefonu nie wychodzę nigdzie. Uwielbiam robić zdjęcia i zawsze staram się mieć ich jak najwięcej... Zdążyłam zrobić już kilka zdjęć, żeby wam pokazać, a teraz czekajcie na kolejne posty bo to jest dopiero mały wstęp :)


















3 komentarze:

  1. Fajnie że byłaś w Chorwacji.Ja zawsze chciałam odwiedzic ten kraj
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie Chorwacja jest tak piękna że nie sposób żeby się znudziła. Coś o tym wiem, jeździłam tam co roku :D
    Świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdro z wyjazdu do Chorwacji:)))))))))))) super notka i swietny wyglad bloga , nie wspomne o slicznych zdjeciach:)))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci przeczytania , komentowania i subskrybowania :))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń