FBemailTwitter

środa, 8 lipca 2015

THE END

Cześć! Wybaczcie, że ostatnio nic nie pisałam, ale wiecie.. koniec roku, poprawki, różne sprawy związane ze szkołą..
Na szczęście to wszystko się skończyło i jedyne co mi zostało to czekać na wyjazd na Chorwację.
Nie mogę się już doczekać bo zostało zaledwie 10 dni :) Mam nadzieję, że to zleci w mgnieniu oka i nawet nie zauważę. Dziś dodaję tylko kolaż ze zdjęć, które zrobiłam po zakończeniu roku szkolnego w moim mieście. Mam nadzieje ze wam sie spodobają, a teraz czekajcie na zdjęcia z ciepłej i pięknej Chorwacji! :)






5 komentarzy:

  1. Byłam dwa razy w Chorwacji i szczerze ci zazdroszczę, że tam jedziesz :) Udanego wyjazdu!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są piękne ;) Ja niestety, nigdy nie byłam poza Polską, jakoś tak wyszło... Ale koniecznie dodaj zdjęcia, będę czekać :)
    Dzięki za odwiedziny na blogu, zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, już nie mogę się doczekać mojego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń